jueves, 3 de mayo de 2012

REVISIÓ DEL MEU CONTRACTE D'APRENENTATGE


Fa anys que vaig realitzar les pràctiques amb infants de edats compreses entre els 0 i els 3 anys així que encara hi ha coses que no he pogut modificar del meu contracte d’aprenentatge, ja que per a modificar-les necessito estar treballar amb infants. No sempre és necessari estar treballant amb els infants per comprovar si hem pogut millorar en allò que teníem una mancança, però de vegades si que ajuda estar treballant amb ells i veure si hem modicat allò que ens faltava o encara hem de centrar-nos més en aquell aspecte.
Per exemple per a treballar i fer funcionar un consell d’alumnes necessito estar treballant amb ells durant un temps, no només em serveix la teoria, necessito dur a terme activitats pràctiques i xerrades amb els infants. D’altra banda he de dir que per dur a terme un consell d’infants amb nens de 0-3 anys es bastant complicat, ja que són nens molt petits.

Per finalitzar, he de dir que penso que he millorat amb les noves tecnologies, ja que gràcies a una persona que m’ha estat ajudant ara se fer servir més programes, o conec més programes que abans no coneixia i poc a poc vaig caminant amb més soltesa dins aquest gran món de les noves tecnologies. Se que encara em queda molt per conèixer, però poc a poc aniré fent camí.

Per concloure amb la meva revisió del meu contracte d’aprenentatge, he de dir que desig que l’any que bé, quan realitzi les pràctiques de 3-6 anys, pugui modificar i millorar el meu contracte. D'altra banda també he de fer referència als tres anys que duc a la universitat i els dos anys que vaig cursar el mòdul, gràcies a aquestos anys d'estudi i de treball el meu contracte d'aprenentatge ha anat canviant i poc a poc va millorant i ampliant-se, gràcies a tot el treball i l'esforç que anam realitzant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario